pátek 29. června 2012

So much love

So much love.. to je písnička co mi díky mé kamarádce hraje celé odpoledne v hlavě. Dneska, kdy jsem opravdu pozdě do školy přijít nechtěla jsem bohužel musela. Takže jsem se ráno hezky projela do Krče na díkybohu poslední injekci a potom do školy pro vysvědčení. Chlubit se s ním nebudu, není bohužel moc s čím, ale do čtvrťáku jsem prolezla, dá se říct, že docela dobře (vzhledem k počtu trojek).
Dnešní outfit jsem měla vymyšlený pár dní dopředu vzhledem k mé předešlé nemoci, kdy jsem neměla co dělat.


Shirt - H&M / Skirt - ??? / Shoes - Baťa / Bag - Armani Jeans


5 komentářů:

  1. máš krásný vlasy! :) A KABELKU, ROZHODNĚ KABELKU!♥

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi, jak máš uvázané to tílko:)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, ta sukně je krásná a ty jsi moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to originálně a moc se mi to líbí :)
    A ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad tě zaujme :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat