pátek 6. července 2012

Colors

Jelikož jsem tento týden pořád v práci až do večera, v neděli doufám se mi podaří nafotit něco nového tak vám přináším poněkud starší fotky. Toto jsme fotili s kamarádkou, je to tak zhruba dva týdny zpátky, ještě před koncem školy. Paradoxně na sobě nemám ani jeden kousek oblečení svůj, přestože oba dva kousky oblečení vlastním :D. Seděla jsem tak u kamarádky v pokoji, vidím modrou sukni ( kterou jsem  v té době měla i ve své skříni ) a jasně oranžové tílko a hrozně se mi zalíbila kombinace :) To tílko z H&M jsem si jak můžete vidět v předešlém New in postu nakonec také koupila :D :)

Kamarádku jsem oblíkla do podobých barev (nalevo), já (napravo).



10 komentářů:

  1. tahle kombinace barev vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. fakt hodně ti to sluší! a kamarádky sukně je nejlepší, pokukovala jsem po ní, ale na mě je moc kraťoučká :D

    http://cruel-and-beautiful-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, barvy super hezky ti to zvýrazňuje postavu :)

    Zvu tě kě mne na giveaway :) http://www.sweetie-chiquita.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. mě se tedy nejvíc líbí ta sukně na zip

    OdpovědětVymazat
  5. Sukni mám v černé, modrou ještě scháním

    OdpovědětVymazat
  6. Máš novýho followera^^ Ta sukně je nádherná..

    OdpovědětVymazat