neděle 22. července 2012

ELLE




Včera cestou z Německa jsem si na benzínce musela koupit novou ELLE. Těšila jsem se na ni od té doby co jsem zjistila, že na titulce bude David Beckham. A to ho ani nemám nějak extra ráda :D (neřešte).
Vybrala jsem si ji s korálově červeným lakem. Podle mě se skvěle hodí na léto (už od zítra má být zase teplo!)
Popravdě sem si toto číslo hned zamilovala. Našla sem v něm inspiraci :P.. snad brzy uvidíte :).
Co vy? Kupujete si ELLE případně nějaké jiné časopisy? A jak pravidelně? Jen když vás něco zaujme nebo musíte mít jako já každé číslo?

7 komentářů:

  1. Elle si kupujem taktiež a mám to vydanie s Davidom Backhamom,ale my na Slovensku sme nemali laky na nechty ale už Elle tričko :) A tie tričká sú fakt skvelé! :)

    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. já třeba vůbec časopis nekupuju, ani nevím proč :D
    mám ráda H&M magazine, takže ten si občas vezmu, ale to je tak vše

    OdpovědětVymazat
  3. Kupuju si nebo odebírám jen pár módních magazínů ( Česká Elle je mezi nimi také ). V poslední době už nemám takovou potřebu vlastnit všechny módní magazíny, stejně je v nich všechno na jedno a to stejné téma a já si rád počtu články zajímavé, inspirativní a těch je zatraceně málo..

    OdpovědětVymazat
  4. Zase je ČR s tou obálkou poněkud pozadu :-) Co obsah, stojí za něco?

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. U Elle je lak Rimmel? :) ..občas Elle, jinak časopisy moc ne, spíš se inspiruju na blozích :)

    OdpovědětVymazat