pondělí 9. července 2012

Ve staré věznici

Tak dneska konečně nějaké nové fotky. Řeknu vám, na to místo nevim jestli ještě někdy vůbec chci jít. Měla jsem tam strašně divnej pocit. Vim, že tam bylo spousta lidí přede mnou, nikdo mi nic takovýho neřikal. Ale prostě ta vejška, nikde žádný zábradlí, nic. Na fotkách to možná není tolik znát a to tam ani není vidět, že pod celou "budovou" je voda.
Strávila jsem ráno a dopoledne v práci a odpoledne a podvečer s přítelem. Šli jsme na pizzu a potom se jeli kouknout sem. Právě do staré věznice. Chtěla jsem tam už hrozně dlouho a dnes jsme měli právě pučené auto, tak jsem ho ukecala :).
Takže dneska trošku víc fotek.

Fotky ze střechy. Byli jsme tam ve správný čas a úžasném počasí:)



Tak a tady jsem poprvé přemluvila přítele, aby mi vyfotil outfit. Trochu se cukal, ale pak ho to docela začlo bavit :D :)



Tohle, asi moje nejoblíbenější fotka, ale v podstatě je to momentka.

 Fotka za chůze :D Nevim co si o ní mám myslet, přijde mi taková...dramatická :D


 Pro představu jak to vypadalo vevnitř v každém patře.

A poslední, ještě zvenku.

Blazer - H&M / Top - Tally Weijl / Shorts - ??? / Shoes - ALDO / Earrings - SIX 

10 komentářů:

  1. Hned ta první fotka je parádní! Moc se mi líbí! :)
    Kde se tahle bývalá věznice nachází?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kousek od Prahy mezi Říčanama a Kolovratama jestli ti to něco řekne :)

      Vymazat
  2. ty boty jsou skvělé! a ty fotky na střeše jsou super :)
    pusu, Ž

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. super prostredie..pačia sa mi fotky ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. really cool photos :)

    http://mollymers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. jo to znám,, přítel a focení outfitů..:D ten můj se cuká pořád..:D..fotky krásný <3*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se shodnem na tom, že nejlepší focení je s kamarádkami :D :). A děkuji :)

      Vymazat